Hoşgörü ile ilgili şiir ve kompozisyon örnekleri verir misiniz?,Hoşgörü ile ilgili şiir ve kompozisyon örnekleri

Hoşgörü

Enginlere uzar görünmez ucu 
Arzından arşına yoldur hoşgörü 
Kalbine giydirir merhamet tacı 
Kendini sevdiren kuldur hoşgörü 

Fitne fesatların peşine gitmez 
Sevgidir boyası leke kir tutmaz 
Yardım sever iyiliği unutmaz 
Düşeni kaldıran eldir hoşgörü 

Edepten hayadan ayrılmaz izi 
Tebessüm ettikçe hep güler yüzü 
Ne mevsimi belli ne bahar yazı 
Kışın çiçek açan daldır hoşgörü 

Alemi seyranda ediyor huşu 
Dilleri duada toprağı taşı 
Hak deyince bulut döküyor yaşı 
Gönüllerden coşan seldir hoşgörü 

Mazlumu ezdirmez hakkını korur 
Zalimi söz ile ok gibi vurur 
Cömertliği bilir sözünde durur 
Müşkülün haline dildir hoşgörü 

Tuncayım dünyadan dersimi aldım 
Sevgiyi saygıyı insanda buldum 
Her gönül ile bir yoldaş oldum 
Sevgiyi bilene güldür hoşgörü

Tuncay Akdeniz


hosgoru hakkinda kompozisyon, hosgoru ile ilgili kompozisyonlar, hosgoru ile ilgili siir, hosgoru ile ilgili yazi, hosgoru konulu kompozisyon,


Paylaş

2 Responses to "Hoşgörü ile ilgili şiir ve kompozisyon örnekleri verir misiniz?,Hoşgörü ile ilgili şiir ve kompozisyon örnekleri"

  1. cömertlikle ilgili kompozisyon varmı

    YanıtlaSil
  2. bu çok güzel onu duyduğumda nerdeyse ölecetim

    YanıtlaSil